Do You Think That Michael Jackson Hoaxed His Death? Do You Think That There was A conspiracy To Murder Michael Jackson? Lets Talk!
 
HomeHome  PortalPortal  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 New Movie Trailer

Go down 
AuthorMessage
TracyK
Admin
Admin
TracyK

Posts : 6638
Join date : 2009-10-06
Age : 45
Location : In here

New Movie Trailer Empty
PostSubject: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyMon Oct 12, 2009 9:30 pm

I am sure it's beautiful, but I don't have speakers right now and cannot hear it.


_________________
New Movie Trailer 20727
I'll tell you what, we'll play a game. Anybody here like games? HELLO? *Clap-Clap* Game time!
Back to top Go down
http://finalcurtaincall.forumotion.net
ashleyrae123

ashleyrae123

Posts : 453
Join date : 2009-10-07
Age : 38
Location : Westlake, Ohio

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyMon Oct 12, 2009 10:25 pm

The man still has it! :worshipjoke: MJ
Back to top Go down
ashleyrae123

ashleyrae123

Posts : 453
Join date : 2009-10-07
Age : 38
Location : Westlake, Ohio

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyMon Oct 12, 2009 10:26 pm

GIRL, you need speakers QUICK!
Back to top Go down
dareme
Admin
Admin
dareme

Posts : 6382
Join date : 2009-10-06
Age : 48
Location : MJ's closet

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyMon Oct 12, 2009 10:45 pm

OMG its sooooo beautiful. I'm almost in tears cries BUT holy crap idhitit The way he growls!!!!!!!! Oh man I dont know how I'm going to get through the movie!

_________________
New Movie Trailer 35jicly
Back to top Go down
simplyara

simplyara

Posts : 818
Join date : 2009-10-06
Age : 38
Location : Wonderland

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyTue Oct 13, 2009 1:10 am

omg
his voice is amaziiiiinnnnggg!!!!
it's like hearing him on my ipod....

I cant wait to watch the movie.....which i havent got the tickets, down
Back to top Go down
dareme
Admin
Admin
dareme

Posts : 6382
Join date : 2009-10-06
Age : 48
Location : MJ's closet

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptyThu Oct 15, 2009 8:39 pm

The Way You Make Me Feel trailor!!


_________________
New Movie Trailer 35jicly
Back to top Go down
TracyK
Admin
Admin
TracyK

Posts : 6638
Join date : 2009-10-06
Age : 45
Location : In here

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySat Oct 17, 2009 5:02 pm

Human Nature another extended version! Watch it till the end. First there is the movie trailer then they start the video. Seems the same but keep watching!

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid10172910001?bctid=44834782001

_________________
New Movie Trailer 20727
I'll tell you what, we'll play a game. Anybody here like games? HELLO? *Clap-Clap* Game time!
Back to top Go down
http://finalcurtaincall.forumotion.net
TracyK
Admin
Admin
TracyK

Posts : 6638
Join date : 2009-10-06
Age : 45
Location : In here

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySat Oct 17, 2009 5:12 pm

YAYYYYYY He is SOOOO GOOOOOD!

_________________
New Movie Trailer 20727
I'll tell you what, we'll play a game. Anybody here like games? HELLO? *Clap-Clap* Game time!
Back to top Go down
http://finalcurtaincall.forumotion.net
i-want-u-back

i-want-u-back

Posts : 510
Join date : 2009-10-07

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySat Oct 17, 2009 5:17 pm

Just when I think I can't possibly love him any more than I already do....I fall in love with him all over again!!! GOD he's sooooooo good!!!!! I would kill my hubby and make it look like an accident if it meant being with MJ...LOL :)
Back to top Go down
TracyK
Admin
Admin
TracyK

Posts : 6638
Join date : 2009-10-06
Age : 45
Location : In here

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySat Oct 17, 2009 5:20 pm

OMG LMAO!

_________________
New Movie Trailer 20727
I'll tell you what, we'll play a game. Anybody here like games? HELLO? *Clap-Clap* Game time!
Back to top Go down
http://finalcurtaincall.forumotion.net
esar83

esar83

Posts : 481
Join date : 2009-10-08
Age : 35
Location : Auckland, New Zealand

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySun Oct 18, 2009 2:37 am

oh snap! he still sounds as good as he was 20 years ago.. Makes you think about that other discussion that was put up how they said he was unhealthy ect.. he looks fine, just so fricken skinny. I don't think he'd be able to sing that good and dance like hes 25 if he was so "unhealthy" as some have claimed.. Gawd, can't wait till he comes back! facegrin
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=639503825&ref=pro
dareme
Admin
Admin
dareme

Posts : 6382
Join date : 2009-10-06
Age : 48
Location : MJ's closet

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySun Oct 18, 2009 4:38 am

Ok the penguin dance is a real move. LOL so I said I would say it if it was. WTF Michael? wtf LOLOLOLOL

But seriously wtf

_________________
New Movie Trailer 35jicly
Back to top Go down
TracyK
Admin
Admin
TracyK

Posts : 6638
Join date : 2009-10-06
Age : 45
Location : In here

New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer EmptySun Oct 18, 2009 4:41 am

Maybe not.. Maybe he was still queing something..Is that how u spell it. lol

_________________
New Movie Trailer 20727
I'll tell you what, we'll play a game. Anybody here like games? HELLO? *Clap-Clap* Game time!
Back to top Go down
http://finalcurtaincall.forumotion.net
Sponsored content




New Movie Trailer Empty
PostSubject: Re: New Movie Trailer   New Movie Trailer Empty

Back to top Go down
 
New Movie Trailer
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Cop and Badman (Liccle Film Dvdrip)
» Looking For Johnny - A movie by Danny Garcia
» Machete!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Final Curtain Call? :: This Is It-
Jump to: